Lean Six Sigman perusteet koulutus

Tutustu Lean Six Sigmaan päivän kestävässä Yellow Belt -koulutuksessa, jossa Lean Six Sigman perusteet käsitellään innostavasti ja mukaansatempaavasti esimerkkien ja simulaation avulla. Kouluttajana on kansainvälisesti kokenut, sertifioitu Master Black Belt, joka kouluttaa myös Suomessa suomen kielellä.

KESTO

1 päivä

VAIHTOEHDOT

Lähiopetus Espoossa

ALOITUS

2 krt. vuodessa

TOTEUTUSTAPA:

TASO

Ei esitietovaatimuksia

TODISTUS

Kyllä

HINTA:

HINTA, € (ilman alv.)

Kohderyhmä

Kenelle Lean Six Sigma Yellow Belt -koulutus soveltuu?

Koulutus soveltuu henkilöille, jotka haluavat oppia Lean Six Sigman perustiedot tai harkitsevat Lean Six Sigman aloittamista organisaatiossaan. Koulutus sopii myös Lean Six Sigma -projektien jäsenille.

Katso myös muut koulutuksemme: Lean Six Sigma -koulutukset koko organisaatiolle ja Johdon Lean Six Sigma -koulutukset.

Koulutuksen sisältö

Lean Six Sigma Yellow Belt -koulutus on yhden päivän kestävä koulutus Lean 6 Sigman peruskäsitteistä:

• Katamme koulutuksessa aamupäivällä Lean Six Sigma -teorian interaktiivisesti. Teoria käydään läpi osallistujien omaan tilanteeseen soveltaen.
  • Iltapäivällä käymme läpi Lean-projektiesimerkin, miten organisaatiossa lyhennettiin läpimenoaikoja 90 % kahdessa viikossa samalla, kun työtyytyväisyys parani 30 %.
  • Harjoittelemme opittua myös simulaation avulla. Simulaatiossa osallistujat kokevat itse, miten Lean Six Sigman avulla toimintaa voi tehostaa. Koet, miten työprosessi simuloidaan, analysoidaan ja parannetaan opituilla Lean-työvälineillä.
  • Päivän päätteeksi keskustelemme vielä, miten osallistujat voivat konkreettisesti käyttää Lean Six Sigmaa heti koulutuksen jälkeen omassa työympäristössä.

Osallistujille jaetaan suomenkielinen digitaalinen koulutusmateriaali.

Kesto, aika ja paikka

Yellow Belt Training kesto ja paikka

Koulutus kestää yhden päivän. Seuraava avoin koulutus järjestetään Espoossa (Leppävaara):

• 09. lokakuuta 2024.

Lisätietoja koulutuspaikasta ja majoituksesta: Avoin koulutus, koulutuspaikat.

Järjestämme koulutusta myös yrityksen sisäisenä koulutuksena.

Mikis valita tämä koulutus?

Miksi valita Jaatinen B.V. kouluttajaksi?

Kouluttajana on sertifioitu Master Black Belt: DI Marja Jaatinen-van der Harst. Marjalla on yli 20 vuoden kokemus LSS:n soveltamisesta kansainvälisistä yhtiöistä suomalaisiin pk-yrityksiin eri palvelualoilla, teollisuudessa ja julkisella sektorilla.

Muutama esimerkki vahvuuksistamme:

• Selkeys: Koulutuksen kaikki opit on kytketty selkeisiin askeleisiin, miten edetä prosessien parannuksessa, jotta materiaalin käyttäminen koulutuksen jälkeen helpottuu.
  • Käytännönläheisyys: Koulutuksen oppeja sovelletaan jo koulutuksn aikana osallistujien omaan ympäristöön.
  • Tehokkuus: Koska keskitymme vain oleellisimpaan ja harjoittelemme paljon voimme tarjota tehokkaita ja kompakteja koulutuksia edullisesti.

Tutustu koulutustyyliimme tarkemmin: Koulutustapamme.

Asiakaskokemuksia

Aiemmin koulutuksiimme osallistuneiden kokemuksia:

Koulutuksen hinta

Avoimen koulutuksen hinta: 650,- € + alv. / osanottaja. Hinta sisältää koulutuksen materiaaleineen ja tarjoilut.