Lean ja Six Sigma -koulutukset ja valmennus:

Tarjoamme suomenkielisiä Lean ja Lean Six Sigma -koulutuksia ja -konsultointipalveluja. Palvelumme sopivat eri tarpeisiin yksittäisistä koulutuksista, parannusprojekteista ja työpajoista aina jatkuvan parantamisen kulttuurin jalkauttamiseen koko organisaatiossa.

Lean Six Sigma Black Belt -koulutus ja -sertifiointi

Lean Six Sigma Black Belt -koulutus, 13 päivää (ainoana Suomessa!) + projektituki + akkreditoitu sertifikaatti. Valitse lähi-, etä- tai hybridiopetus.

Lean Six Sigma Green Belt -koulutus ja -sertifiointi

Tehokas Lean Six Sigma Green Belt -koulutus + projektituki + akkreditoitu sertifikaatti. Paikat: Espoo, etä- ja hybridikoulutuksena.

Lean Six Sigma Green Belt to Black Belt -koulutus ja -sertifiointi

Oletko jo Green Belt ja haluat oppia lisää? Ilmoittaudu Lean Six Sigma Green to Black Belt -koulutukseen ja hanki Black Belt -sertifikaatti.

Lean Six Sigma Yellow Belt -koulutus

Lean Six Sigma Yellow Belt -koulutus: Opi päivässä Lean ja Six Sigma -perusteet. Avoin koulutus Espoossa

DFSS Yellow Belt -koulutus

Design for Six Sigma (DFSS) Yellow Belt –koulutus: opi perusteet, miten kehittää uusia prosesseja, tuotteita ja palveluja. Räätälöity asiakaskoulutus.

DFSS Black Belt -koulutus

Design for Six Sigma Black Belt (DFSS BB) koulutus projektien vetäjille ja asiantuntijoille, jotka kehittävät uusia prosesseja, tuotteita ja palveluja

Lean-ajattelu

Opi 2 päivässä, mitä Lean-ajattelu tarkoittaa, miten se toimii käytännössä ja miten voit Leanin avulla tehostaa prosesseja.

Lean Kaizen-fasilitaattori

Kouluttaudu Lean Kaizen-fasilitaattoriksi. Opi parantamaan prosesseja ja saavuttamaan nopeasti pysyviä tuloksia yhdessä työntekijöiden kanssa.

Lean-muutosohjaaja

LEAN-koulutus, valitse lähi- tai etäkoulutus. Opi prosessien tehostaminen, Lean-fasilitointi ja jatkuvan parantamisen jalkauttaminen. Kesto 5 pv.

Lean-maistiaiset: Mitä Lean-ajattelu on?

Hanki nopeasti tuntumaa, mitä Lean-ajattelu on. Koe 2.5 tunnin etätapahtumassa Lean-ajattelun periaatteet ja mitä Leanillä voi saavuttaa.‍

Master Lean-johtaja

Koulutus & työpaja Lean-johtaminen: 3 pv tehopaketti, mitä Lean on ja miten johtaa Lean-muutosta menestyksekkäästi. Paljon konkreettista oppia, jota voit käyttää heti.

Johdon Lean-koulutus I

LEAN-koulutus johdolle: 1 pv koulutus mitä Lean on, mikä johdon rooli on ja miten aloitaa. Koulutus etänä sekä yrityskoulutuksena.

Johdon Lean-koulutus II

Lean johtaminen: Ilmoittaudu koulutukseen, miten johtaa muutosta jatkuvasti parantamalla ja miten ohjata organisaation Lean-kulttuurimuutosta.

Lean Six Sigma Master Black Belt -koulutus

Koulutus: Lean Six Sigma Master Black Belt (MBB). Opi jalkauttamaan Lean Six Sigma sekä kouluttamaan ja ohjaamaan jatkuvaan parantamiseen.

Miksi valita Jaatinen Lean 6 Sigma Consulting kouluttajaksi ja valmentajaksi?

Osallistu koulutukseen ja hanki Lean Six Sigma -sertifikaatti osoituksena osaamisesta.

Ammattitaito

25+ vuoden kokemus, akkreditoidut koulutukset, hyvät asiakaspalautteet.

Koulutuksissa oppeja sovelletaan heti käytäntöön osallistujien ympäristössä.

Motivoiva opetus

Uniikki, hauska tapa oppia pelaamalla ja harjoittelemalla muiden osallistujien kanssa.

Tuloksellisuus

Konkreettisia tuloksia nopeasti asiakkaan omassa toimintaympäristössä.