Lean Six Sigma Green Belt to Black Belt -koulutus ja -sertifiointi

Lean Six Sigma Green Belt to Black Belt -koulutus on suunniteltu kokeneille Green Belteille, jotka haluavat laajentaa osaamistaan ja siirtyä haastavampiin Lean Six Sigma -projekteihin. Viiden päivän lisäkoulutuksemme (neljä päivää osallistujille, jotka ovat jo käyneet meidän Green Belt -koulutuksen) antaa sinulle syvällisempää tuntemusta menetelmistä ja valmentaa Black Belt -sertifikaatin saavuttamiseen. Koulutustamme johtaa sertifioitu Master Black Belt, ja se tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden edetä urallasi ilman tarvetta käydä läpi koko Black Belt -koulutusta.

✅ Kattaa laajasti Lean Six Sigma -menetelmiä.

✅ Mahdollisuus työstää omaa projektia koulutuksen aikana.

Ilmoittaudu Lean Six Sigma Green Belt to Black Belt -koulutukseen

4.300,- (5 pv); 3.300,- (4 pv) + alv.
Lean Six Sigma Green Belt to Black Belt -koulutus ja -sertifiointi
4.300,- (5 pv); 3.300,- (4 pv) + alv.

Mitä opit?

Lean Six Sigma Green Belt to Black Belt -koulutuksemme kattaa laajasti Lean Six Sigma -menetelmiä ja valmentaa osanottajat Black Belt -sertifikaattiin.

Opit koulutuksessa mm.:

• Lean Six Sigma Green Belt to Black Belt -koulutuksen jälkeen hallitset laajasti Lean 6 Sigman käsitteet ja välineet, jotka mahdollistavat Black Belttinä toimimisen vaativissa parannusprojekteissa.
  • Olet on saanut ensimmäisen projektisi päätökseen tai pystyt päättämään projektin ennakoitavissa olevassa aikataulussa.
  • Osaat identifioida ja määrittää uusia parannusprojekteja organisaatiossa.
  • Projektityön suoritettua sinulla on mahdollisuus hyväksyttää projektityösi ja saada Lean Six Sigma Black Belt -sertifikaatti.

Mikäli olet kiinnostunut myös muista Lean Six Sigma -koulutuksista, katso tarjontamme: Lean Six Sigma -koulutus ja Johdon Lean Six Sigma -koulutus.

Lean Six Sigma Green to Black Belt koulutus

Ilmoittaudu