Lean-muutosohjaaja

Lean-muutosohjaajakoulutus tarjoaa sinulle käytännönläheiset taidot Lean-parannusten vetämiseen ja Kaizen-työpajojen fasilitoimiseen, sekä ajattelutavan muutoksen luomiseen organisaatiossasi. Koulutus yhdistää interaktiivisen oppimisen ja käytännön harjoitukset, jotta voit vaikuttaa tehokkaasti työympäristöösi.

✅ Koe käytännönläheisyys: Simulaatiopelin avulla saat kokemusta Lean-projektin vetämisestä eri työympäristöissä.

✅ Hyödynnä digitaalinen oppimisympäristö: Saat kattavan koulutusmateriaalin ja tuen etätyöskentelyyn ja -parannuksiin.

Ilmoittaudu Lean-muutosohjaajakoulutukseen

Lähi: 2.600,-; etä 2.200,- + alv.
Lean-muutosohjaaja
Lähi: 2.600,-; etä 2.200,- + alv.

Mitä opit Lean-muutosohjaajakoulutuksessa

Tässä Lean-koulutuksessa saat kattavat valmiudet parantaa toimintatapoja ja prosesseja Lean-ajattelun pohjalta. Koulutuksen jälkeen osaat:

• Ymmärtää Lean-ajattelun perusteet: Saat syvällisen käsityksen Lean-ajattelun viidestä perusperiaatteesta (arvo, arvoketju, virtaus, imuohjaus ja täydellisyyteen pyrkiminen) ja opit soveltamaan niitä prosessien tehostamisessa.
  • Tehostaa prosesseja käytännön mallien avulla: Harjoittelet Lean-työkaluja, kuten arvovirta-analyysiä, hukka-analyysiä ja Kaizen-menetelmiä, joiden avulla tunnistat ja poistat prosessien tehottomuuksia.
  • Fasilitoida prosessin parannusta ja muutosprojekteja: Opit käytännön tekniikoita, joilla voit vetää tehokkaita parannusprojekteja ja Kaizen-työpajoja, myös virtuaalisesti. Lisäksi opit fasilitaattorin roolin ja tiimien motivoimisen tärkeyden.
  • Luoda ja ylläpitää jatkuvan parantamisen kulttuuria: Koulutuksen päätteeksi osaat johtaa Lean-muutosta organisaatiossasi, rakentaa visuaalisia päivittäisjohtamisen järjestelmiä, mitata ja ohjata toimintaa tavoitteiden saavuttamiseksi sekä varmistaa, että jatkuva parantaminen on osa päivittäistä työtä.

Saat myös käytännönläheistä projektivalmennusta, jossa sinua tuetaan omien Lean-projektiesi suunnittelussa ja toteutuksessa.

Lean-muutosohjaaja koulutus

Ilmoittaudu