Lean Six Sigma Black Belt -koulutus ja -sertifiointi

Lean Six Sigma Black Belt -koulutus on Lean Six Sigma -menetelmän syventävä koulutus, joka keskittyy syvällisesti prosessien parantamiseen ja kehittämiseen. Koulutuksen aikana opit Lean Six Sigman teorian ja menetelmien lisäksi myös, miten johdat tehokkaasti monimutkaisia projekteja ja toteutat kestäviä parannuksia organisaatiossasi. Jaatinen Lean 6 Sigma Consulting tarjoaa ainutlaatuisen koulutuksen, sillä olemme ainoa CSSC-sertifioitu kouluttaja Suomessa, joka järjestää Black Belt -koulutuksia.

✅ Suomen lyhin Lean Six Sigma Black Belt -koulutus – 13 päivän ohjelma ilman esitietovaatimuksia.

✅ Harjoitusprojekti yhdessä muiden osallistujien kanssa digitaalisen pelin avulla.

✅ Koulutukseen sisältyy henkilökohtainen projektivalmennus ja sertifiointi.

Ilmoittaudu Lean Six Sigma Black Belt -koulutukseen

etä 5.250,-; hybridi 5.900,- + alv.
Lean Six Sigma Black Belt -koulutus ja -sertifiointi
etä 5.250,-; hybridi 5.900,- + alv.

Ainoana Suomessa: Kansainvälisesti akkreditoitu Lean Six Sigma Black Belt -koulutus!

Mitä opit Lean Six Black Belt -koulutuksessa?

Opit Lean Six Sigma Black Belt -koulutuksessa johtamaan vaativia Lean Six Sigma -projekteja menestyksekkäästi ja saavuttamaan kansainvälisesti tunnustetun sertifikaatin.

• Hallitset Lean Six Sigman työvälineet ja menetelmät, joilla voit parantaa organisaation toimintaa.
  • Olet jo saanut ensimmäisen projektisi päätökseen tai pystyt viemään sen loppuun ennakoidussa aikataulussa.
  • Mahdollisuus hyväksyttää projektityösi ja saada CSSC-akkreditoitu Lean Six Sigma Black Belt -sertifikaatti.
Lean Six Sigma Black Belt koulutus

Pyydä tarjous