Johdon Lean-koulutus

Päivän kestävä johdon Lean-koulutus on johdanto Lean-ajatteluun ja Lean-johtamiseen.

Koulutus soveltuu johtajille ja esimiehille, jotka harkitsevat Leanin aloittamista organisaatiossaan tai haluavat oppia, mitä Lean-ajattelu on, miten ja miksi käyttää Leaniä sekä mitä Lean-johtaminen on.

Kansainvälisesti kokenut kouluttaja jakaa omia kokemuksiaan ja neuvoo, miten Lean-ajattelua voi käyttää onnistuneesti. Koulutuksessa keskustellaan esimerkkien avulla myös, miten opittua voi konkreettisesti jalkauttaa osallistujien organisaatioissa

KESTO

1 päivä

VAIHTOEHDOT

Etäkoulutus

ALOITUS

TOTEUTUSTAPA:

TASO

Ei ennakkotietovaatimuksia

TODISTUS

Kyllä

HINTA:

HINTA, € (ilman alv.)

Kohderyhmä ja mitä opit

Kenelle koulutus soveltuu?

Koulutus soveltuu kaikille toimialoille johtajille ja esimiehille, jotka harkitsevat Leanin aloittamista organisaatiossaan ja/tai haluavat oppia:

• mitä Lean-ajattelu on
  • miten ja miksi käyttää Leaniä
  • mitä Lean-johtaminen on

Mitä opit koulutuksessa?

Opit koulutuksessa Lean-johtamisen perusperiaatteet ja miten niitä soveltaa käytäntöön:

1. Lean-ajattelun peruskäsitteet
  2. Miten Lean toimii käytännössä
  3. Mitä Lean-johtaminen on
  4. Miten aloittaa Lean organisaatiossa
  5. Miten Lean-ajattelua ja Lean-johtamista voi soveltaa omassa työssä

Voit koulutuksen jälkeen jatkaa halutessasi Lean-johtaminen II -koulutukseen: Lean johtaminen II

Lean ja johtaminen -koulutuksen sisältö

Aamupäivä (9.00-12.00)

• Mitä Lean-ajattelu on?: Opit Lean-ajattelun perusperiaatteet interaktiivisesti soveltaen opittua heti omaan tilanteeseesi.
  • Lean-simulaatio: Simulaatiossa koet, miten Lean-ajattelulla voi parantaa prosesseja.
  • Työmuodot: Alustus & keskustelu, esimerkkejä, video ja Lean-simulaatio.

Lounas (12.00-13.00)

Iltapäivä (13.00-16.00)

• Lean-projektiesimerkki: Näet esimerkin, miten organisaatiossa lyhennettiin palvelujen toimitusaikoja 2 viikon Lean-projektissa 40 päivästä 3 päivään. Projektin seurauksena myös työtyytyväisyys parani 30 %.
  • Johdon rooli onnistuneessa Lean-muutoksessa: Opit konkreettisen mallin pohjalta, mitkä ovat Lean-johtajan ja -esimiehen tehtävät onnistuneessa Lean-muutoksessa.
  • Lean työssäsi?: Päivän päätteeksi keskustelemme vielä, miten opittua voi jalkauttaa osallistujien omaan työympäristöön.
  • Työmuodot: Alustus & keskustelu, esimerkkejä ja harjoitus johdon roolista.

Miksi valita tämä koulutus?

Miksi valita Jaatinen B.V. kouluttajaksi?

Kouluttajana toimii sertifioitu Lean Six Sigma Master Black Belt: DI Marja Jaatinen-van der Harst. Marjalla on yli 20 vuoden kokemus Lean Six Sigma soveltamisesta kansainvälisistä yhtiöistä suomalaisiin pk-yrityksiin teollisuudessa, julkisella sektorilla ja palvelualoilla.

Esimerkkejä vahvuuksistamme:

• Selkeys: Koulutuksen kaikki opit on kytketty selkeisiin askeleisiin, miten edetä prosessien parannuksessa, jotta materiaalin käyttäminen koulutuksen jälkeen helpottuu.
  • Käytännönläheisyys: Koulutuksen oppeja sovelletaan jo koulutuksn aikana osallistujien omaan ympäristöön.
  • Tehokkuus: Koska keskitymme vain oleellisimpaan ja harjoittelemme paljon voimme tarjota tehokkaita ja kompakteja koulutuksia edullisesti.

Tutustu koulutustyyliimme tarkemmin: Koulutustapamme.

Asiakaskokemuksia

Aiemmin koulutuksiimme osallistuneiden kokemuksia

Kannattaa myös katsoa referenssejämme laajemminkin linkissä: Asiakaskokemuksia ja yritysreferenssejä.

Kesto, aika ja paikka

Koulutus kestää yhden päivän ja järjestetään etämuodossa.

• 24. syyskuuta 2024

Koulutuksen hinta

Hinta avoin etäkoulutus: 450,- € + alv. / osallistuja.

Hinta sisältää koulutuksen materiaaleineen (suomenkielinen digitaalinen koulutusmateriaali).

Lean-johtaminen I -koulutuksen lisäksi järjestämme myös laajempia Lean-koulutuksia johdolle ja tiiminvetäjille: