Entistä tehokkaampi koulutus: Teknologia kontaktiopetuksen tukena

Olemme jälleen ottaneet ison askeleen oppimisprosessin parantamisessa muuttamalla opetusmateriaalimme digitaliseen oppimisympäristöön, ns. oppimisalustaan verkossa. Oppimisalustaksi kutsutaan oppimisympäristön verkkoteknologista osaa, jolla tuetaan oppimisprosessien sekä siihen läheisesti liittyvien muiden toimintojen hallintaa.

Lähi, etä vain hybridikoulutus, Lean Six Sigma

Uusi oppimisympäristömme on nyt valmis kuukausien valmistelu- ja kehitystyön tuloksena, yhteistyössä valitsemamme oppimisalustan toimittajan kanssa (suomalainen Vuolearning). Oppimisympäristömme on kehitetty tukemaan kontaktiopetetusta, jota jatkamme edelleen etä-, lähi- ja hybridimuodossa.

Mitä lisäarvoa uusi oppimisympäristö tuo koulutuksiin osallistujille:

• Monipuolinen sisältö: Teksti, visuaaliset mallit, videot, valmiit pohjat, tehtävät, keskustelut jne. on oppimisympäristössä integroitu koulutuksemme jo hyväksi koettuun rakenteeseen. Monipuolinen sisältö mahdollistaa vaihtelevan oppimisen eri lähestymistavoilla. Myös teorian taustamateriaalia on laajennettu helpottamaan koulutukseen valmistautumista ja kertaamista koulutuksen jälkeen.
  • Helppokäyttöisyys: Valitsimme Vuolearning-oppimisalustan sen helppokäyttöisyyden vuoksi. Alusta on selkeä ja hakutoiminto tekee oppimisesta vielä sujuvampaa. Käyttäjille tarjotaan myös helppo tapa antaa palautetta materiaalista, keskustella muiden kanssa ja esittää kysymyksiä myös koulutuspäivien ulkopuolella.
  • Oppimistuloksen paraneminen: Koulutusmateriaalin vaihtelevuus, monipuolisuus ja helppokäyttöisyys lisää motivaatiota ja tehostaa oppimista. Hyvä tukimateriaali oppimisympäristössä vapauttaa myös aikaa koulutuspäivissä lisäharjoitteluun ja syventävään oppimiseen.

Olemme todella ylpeitä tästä uudistuksesta ja innostuneita uuden teknologian tuomista mahdollisuuksista sekä osallistujille että kouluttajille. Uusi oppimisympäristö, yhdessä aikaisemmin lanseeraamamme digitaalisen pelisimulaation kanssa, antaa vielä lisää energiaa opetukseen ja mahdollistaa entistä joustavamman opetuksen osallistujien yksilöllisiin tarpeisiin.

Esimerkkejä asiakaskokemuksista

"Materiaali on todella hyvä ja selkeä. Loistava apu projektityötä tehtäessä." Hanna Pesonen

"Materiaalia oli alustassa paljon ja sitä oli luonteva seurata koulutuksen edetessä. 99,9 % materiaalista mikä koulutuspäivinä käytiin läpi, olikin oppimisalustassa. Näiden yhtenäisyys on tärkeää ainakin itselle." Sanna Korpivaara

"Selkeä rakenne ja käyttöliittymä, hyvä johdanto ja tietoa on helppo löytää, ladattavat tiedostot näppärästi yhdessä paikassa." Matti Järvinen

Lean ja Lean Six Sigma -koulutukset uudessa oppimisympäristössä

Jos haluat tutustua koulutustarjontaamme, lue lisää alla olevista linkeistä:

- Lean Six Sigma -koulutukset:

- Lean-koulutukset:

- Johdon Lean-koulutukset:

Ota yhteyttä, jos olet kiinnostunut samaan lisätietoja uudesta oppimisympäristöstä tai sinulla on muuta kysyttävää.

Lean Six Sigman merkeissä,

Marja Jaatinen