Minitab-uutuus: Graph Builder datan nopeaan visualisointiin

Lean Six Sigma Minitab Graph Builder

Green ja Black Belttien laajasti käyttämään Minitab-ohjelmistoon (käyttäjäystävällinen ohjelmisto datan analysoinnissa, ennakoivassa analytiikassa ja prosessien parantamisessa), on lisätty Minitab 20 versioon uusi Graph Builder -työkalu. Graph Builderin avulla oikean visualisoinnin löytäminen datalle helpottuu huomattavasti. Työkalu nopeuttaa sekä uusien että kokeneiden käyttäjien datan analysointia.

Graph Builderissa on interaktiivinen ja helposti selattava galleria, jonka avulla voit vaihtaa nopeasti kaaviosta toiseen ilman analyysin suorittamista uudelleen. Minitab ehdottaa automaattisesti eri vaihtoehtoja analysoitavan datan perusteella ja voit valita, mikä visualisointi parhaiten kuvaa dataasi. Graph Builder on saatavana Minitab Statistical Software -ohjelmistossa (versio 20.4).

Tutustu Graph Builderiin

Jos haluat tutustua Graph Builderiin, kannattaa katsoa Minitabin video alla olevassa linkissä. Videon katseleminen edellyttää lyhyttä rekisteröitymistä.
Linkki videoon: Graph Builder, johdanto sen käyttöön, Minitab-video

Minitab Lean Six Sigma -koulutuksissamme

Päivitämme Green ja Black Belt -koulutuksiamme jatkuvasti ja lisäämme mm. Minitabin uusia työvälineitä koulutuksiimme. Jos haluat tutustua Green Belt, Green to Black Belt ja Black Belt -koulutuksiimme, klikkaa: Lean Six Sigma -koulutukset

Ota yhteyttä, jos tulee kysyttävää tai tarvitset apua.

Lean Six Sigman merkeissä,

Sertifioitu Lean Six Sigma Master Black Belt