Green Belt ja Black Belt -koulutusprojekteja:

Alla erilaisia esimerkkejä Lean Six Sigma Green Belt ja Black Belt -koulutuksiimme osallistuneiden harjoitusprojekteista koulutuksen aikana Lean Six Sigma -sertifikaatteja varten.

Sertifioituja projekteja

Alla kuvatut esimerkkiprojektit eri aloilta on jaoteltu projektin luonteen mukaan: asiakaspalvelu, työtyytyväisyys, myynti, koulutus, tuotanto, kunnossapito, logistiikka, laskutus, laadunvalvonta, IT ja tuotekehitys. Päivitämme esimerkkejä säännöllisesti.

Projektit on toteutettu käyttäen Lean 6 Sigma -projektin hallintametodiikkaa, ns. DMAIC. Toivottavasti esimerkeistä löytyy ideaa ja inspiraatiota omiin projekteihisi. Jos olet kiinnostunut kouluttautumaan Green tai Black Beltiksi ja hankkimaan halutessasi myös sertifikaatin, tutustu koulutuksiin: Lean Six Sigma -koulutukset.

Miksi valita Jaatinen Lean 6 Sigma Consulting kouluttajaksi ja valmentajaksi?

Osallistu koulutukseen ja hanki lean six sigma -sertifikaatti osoituksena osaamisesta.

Ammattitaito

25+ vuoden kokemus, akkreditoidut koulutukset, hyvät asiakaspalautteet.

Koulutuksissa oppeja sovelletaan heti käytäntöön osallistujien ympäristössä.

Motivoiva opetus

Uniikki, hauska tapa oppia pelaamalla ja harjoittelemalla muiden osallistujien kanssa.

Tuloksellisuus

Konkreettisia tuloksianopeasti asiakkaan omassa toimintaympäristössä.

Haluatko nostaa osaamisesi seuraavalle tasolle?

We use the latest technologies and tools to ensure that our solutions are scalable, efficient, and secure.

Haluatko parantaa asiakas- ja työtyytyväisyyttä?

Haluatko kehittää taitojasi prosessin parannuksessa ja hankkia akkreditoidun Lean Six Sigma -sertifikaatin?

Tarvitaanko yrityksessäsi jatkuvan parantamisen taitoja laajemminkin?

Osallistu koulutukseen ja hanki Lean Six Sigma -sertifikaatti osoituksena osaamisesta.